התחברות
הרשמה
יש מישהו שאני ממש אוהבת והייתי רוצה להיות איתו אבל הוא שונא אותי ולא רוצה שום קשר איתי, זה בחיים לא יעבוד בנינו, איך מ
איך מתגברים?
18 בנובמבר 2018, 17:19
התאהבות
הידלקות
אכזבה
תשובה אחת
איך מתבגרים? נותנים לזמן לעבור או מנסים למצוא מישהו אחר לאוהב, ואפילו רק באופן זמני, כדי לשכוח ממנו.
אנונימי
באותו הנושא:
יש כאן איזו מישהי שאני ממש אוהב את התשובות שלה ואת הפרופיל שלה , והייתי רוצה לדבר איתה , איך להתחיל איתה שיחה ?
אני ממש מתחזקת והייתי רוצה להיות חרדית אבל אני גם ממש ממש אוהבת את צה"ל, ויש לי המון חלומות ויכולות שאני לא אוכל לממש
הגיוני שאני כלכך אוהבת מישהו שפשוט אני חושבת שהוא הגבר של החיים שלי האבא שאני רוצה שיהיה לי לילדים ...? אוף נכון
כתבתי משהו שאני חווה יום יום והייתי רוצה לשמוע את דעתכם..
היי, אז יש מישהו שאני מחבבת ואני רוצה להגיד לו את זה והייתי רוצה לשמוע איך אתם/ן הייתם/ן רוצים/ות שיגידו לכם את זה...
היי אני בת 13 והייתי רוצה לדעת, איך אני אמורה לדעת שאני צריכה לעבור לחזייה
אני מאד אוהבת ספרים והייתי רוצה לעבוד בחנות ספרים. יקבלו אותי לעבודה על אף גילי הצעיר (17)?
הגיוני שאני חושבת שאני זבל נוראית לוזרית טמבלית והייתי טעות שבכלל נולדתי?
הגיוני שאני רוצה להיות בבסיס רק אני מתגעגעת למי שאני אוהבת והוא סוגר שבת?
זה הגיוני שכמעט תמיד כשאני חושבת על מישהו שאני אוהבת או שאני לידו יש לי בחילה?
נסעתי עם אח שלי הגדול ואחותי הקטנה באוטו והייתי עם אוזניות כי הם שמו שירים שאני לא אוהבת והם לא רצו להחליף ואחרי..