9 תשובות
מן הסתם
למה אתה שואל?
שואל השאלה:
שמעתי על מישהוא שאני מכיר.
אישתו השניה ידעה על זה אחרי החתונה והיא התגרשה מימנו אחרי 12 שנה.
אני חושב שלא צריכים לפסול מישהו בגלל זה.
ועוד אחרי שנשואים אליו 12 שנה...
אבל אני לא שופט. אולי היא התגרשה בגלל סיבות אחרות.
שואל השאלה:
פעם השניה שהוא התגרש.
אולי זה משהו אחר.
אפשר לחיות גם עם זה, בעזרת הטיפול המתאים.
ודרך אגב... משהו מעניין עם פיצול אישיות:
לכולנו יש פיצול אישיות.
הסיבה שכל אחד מאיתנו מתרכז באישיות אחת, ומתעלם באישיות אחת בלבד - זה כי בחלומות שלנו אנחנו מביאים את שאר האישיות לידי ביטוי. בעצם "נותנים להם להשתחרר". ובזכות זה בשאר הזמן אנחנו אישיות אחת.
לכן שינה זה פיתרון מצוין לפיצול אישיות :)
אבלל זה לא תחליף לטיפול מקצועי. במקרים קיצוניים כדאי מאוד ללכת לפסיכולוג או פסיכיאטר :)