התחברות
הרשמה
איך זה שאני יודעת לדבר באותיות גרוניות אם אני לא מדברת ככה ביום יום?
19 בנובמבר 2018, 11:02
מילים
לשון
תשובה אחת
לתרגל את זה.
S
Stay Away
באותו הנושא:
מי כאן מדבר באותיות איתן?
למה זה ככ קשה למצוא בנים שמדברים באותיות אית"ן?
חחח חח מה לבנות זה באמת יוריד עם אני לא יודע תמיד להשתמש טוב באותיות אית"ן?
היי, אני חייבת דחוץ מילים שמתחילות באות י' ומסתיימות באותיות ים, כמו יודעים, יוצאים תודה
רק אני שונאת אנשים שלא משתמשים באותיות אית"ן? אם אני ימצא גבר שמשתמש באותיות אית"ן אני יתחתן איתו!!!
שיאו בנות גם לכן מעלה רצח בנים שלא מתבלבלים בין עם לאם ויודעים להשתמש באותיות אית"ן?
אפשר להבין מה ולמה כואב לאנשים שאני לא משתמשת באותיות איתן?
מישהו יודע למה אסור לכתוב באותיות כפולות ומה הקטע המטומטם הזה?
אני יכולה לדבר עם בנים שעות אבל ברגע שיש להם שגיאות כתיב או לא משתמשים באותיות איתן זה יחרפן אותי. רק אני?
גבר שמדבר באותיות אית"ן עושה לכן את זה?
מצאתי פה חברה שלי, כדאי לי לדבר איתה או לא להגיד לה שאני יודעת שהיא פה?