7 תשובות
מי ייתייחס אליו שם
כי הוא אוהב לעורר פרובוקציות
כי אבא שלו קנה שטחים פה בשנות ה-20
אנונימי
כי אף אחד עדיין לא איים עליו מספיק בשביל שהוא או ישתוק או יעבור מפה. עד אז הוא פשוט מדבר שטויות כי אפשר.
כי הוא סהכ טרול
אנונימית
גם לי מאוד רע פה. להרבה אנשים ממש רע פה והיו מעדיפים לחיות במקום אחר, אבל זה בלתי אפשרי מהמון סיבות.

אני גם נגעלת מכל מה שהולך פה ואם לא היו לי מליון מחוייבויות פה.....


אגב, למה אתם מתעסקים בחצרוני הפרובוקטור העגום כל הזמן?
הוא לא מייצג את האנשים עם הדעות "שלו" כלל...
אנונימית
ראיתי פוסט שלו באינסטגרם ובקיצור הוא אמר שאין לו מספיק כסף בשביל בחורה אירופאית כך שהוא לא יכול לעזוב לאירופה או משהו כזה