התחברות
הרשמה
אם אני אבוא למישהו שאנחנו בקשר טוב ובזמן שמתאים וקשור לזה אגיד לו "תביא חיבוק" איך נראלכם שהוא יגיב? זה יהיה לו מוזר?
21 בנובמבר 2018, 21:18
ידידות
ביישנות
חיבוקים
ידידים
חיבוק
3 תשובות
כן
S
Some Day
אם זה יהיה ברגע מתאים אז הוא יחבק
ה
הוא צדק
עדיף שפשוט תחבקי
F
Fake angel
באותו הנושא:
מישהי שאנחנו לא כל כך בקשר רוצה שאני אבוא אליה עכשיו לשעה
זה בסדר לתת את המספר פלאפון שלי למישהו מהאתר שאנחנו מכירים כמה ימים?
איך לחזור להיות בקשר עם חברה שאנחנו לא מדברות מלא זמן?
אם אני וידיד שלי לא כזה מדברים זה נחשב שאנחנו בקשר לא טוב?
יש מישהו שאנחנו בקשר והמשך למטה
אני ואחותי לא בקשר שנתיים למרות שאנחנו גרות באותו בית
לשלוח לו מזל טוב למרות שאנחנו לא בקשר?
למה אני כל הזמן רואה אנשים שדומים לחברים מהעבר וחולמת על חברים שלי מהעבר שאנחנו לא הכי בקשר?
וואי אני בבעיה יש לי מישהו שאנחנו בקשר ויש לי בעיה עם להפגש אתו
יש לי חברה שאנחנו מדברות מדי פעם לא ככ חברות טובות והיא ממש ממש מתעקשת שאני אבוא ליום הולדת שלה ואני לא מבינה למה?
הגיוני להתאהב במישהו שאנחנו ידידים ממש טובים כמעט חודש?? מוזר לי שהתאהבתי במישהו שאנחנו לא מכירים הרבה זמן