4 תשובות
כתבו לי מזל טוב בקבוצת הכיתתית בוואטסאפ xd
אין לי.. לא זוכרת.
אין לי.. לא זוכרת.
אמא שלי הולידה אותי באמת עם כל הקשיים בחיים אני חייבת לה כל כך הרבה
את האמת אני קצת בדיכאון וחברה שלי הוציא אותי מהבית לטייל ואני עכשיו מרגש יותר טוב תודה שיש לי אותה
אנונימי
תאמת זה מה שאני זוכרת מהיום שרבתי עם ילדה וחברות שלי פשוט יצאו עליה שאני התרחקתי ואפילו עזרו לי להביא הוכחה לשיחה שיש לי מחר עם המנהל
באותו הנושא: