תשובה אחת
שמעתי שאם אתם חברי מועדון בשופרסל וקונים מעל 50 שח מקבלים 8 כרטיסים לפסטיגל בחצי מחר
אבא שלי עובד בחצי חינם אז כל שנה הוא מקבל כרטיסים ב20 אז יאי
אבא שלי עובד בחצי חינם אז כל שנה הוא מקבל כרטיסים ב20 אז יאי
אנונימית