תשובה אחת
שמעתי שאם אתם חברי מועדון בשופרסל וקונים מעל 50 שח מקבלים 8 כרטיסים לפסטיגל בחצי מחר

אבא שלי עובד בחצי חינם אז כל שנה הוא מקבל כרטיסים ב20 אז יאי
אנונימית