7 תשובות
אני במקומך הייתי עובר, אפשר להסתגל גם למצב שיש בו יש הפרעות מדי פעם בכיתה זה לא כזה נורא, ואם את כבר יודעת שבעתיד יהיה לך עוד יותר קשה בכיתה הזאת, עדיף לעבור כיתה מעכשיו
לעבור
אל תישארי במקום שלא טוב לך בו
תעברי כיתה.
כן תעברי
אם ממש באלך לעבור תעברי למה לא
תעברי מאמי בהצלחה
באותו הנושא: