8 תשובות
לא
ואולי יש להם סיבה מוצדקת למה לא מביאים לך
ואולי יש להם סיבה מוצדקת למה לא מביאים לך
לא
כדאי לך לחסוך כסף בעצמך.
כדאי לך לחסוך כסף בעצמך.
תחשבי על זה הם ההורים שלך, למה לגנוב מהם, הם מטפלים בך, דואגים לך ועושים הכל כדי שיהיה לך טוב. אין סיבה חיים לגנוב מהם אפילו לא שקל, תחשבי כמה הם עבדו על זה כדי להשיג את הכסף זה ואת רוצה לגנוב מהם...? אלה ההורים שלך.
חוץ מזה שהם כנראה ישימו לב.
יש דרך לקחת כסף מההורים, קוראים לזה לבקש.
זה יהיה גרוע אם תיקחי להם כסף, כי הם יגלו ואז האמון שלהם בך ייעלם. חבל, את לא רוצה שזה יקרה.
תמצאי עבודה ותחסכי - את יכולה.
חוץ מזה שהם כנראה ישימו לב.
יש דרך לקחת כסף מההורים, קוראים לזה לבקש.
זה יהיה גרוע אם תיקחי להם כסף, כי הם יגלו ואז האמון שלהם בך ייעלם. חבל, את לא רוצה שזה יקרה.
תמצאי עבודה ותחסכי - את יכולה.
לא
הם לא נותנים לך מסיבה
הם לא נותנים לך מסיבה
ממש לא
רק אם אתה מאזניב אתה גונב כסף מאמא ואבא אם לא אתה פחדן שותר
נראה לי שאת יודעת את התשובה
איך היית מרגישה אם היית קורעת את התחת שלך בשביל כסף רק כדי שיגנבו לך אותו
איך היית מרגישה אם היית קורעת את התחת שלך בשביל כסף רק כדי שיגנבו לך אותו
גניבות!!!!!!
באותו הנושא: