4 תשובות
את צריכה פסיכומטרי מטורף ואם את רוצה ללמוד באונ' תל אביב את צריכה להשלים ביולוגיה או פיזיקה...
בארץ זה ממש מסובך, אני עכשיו בהתליכים להתקבל לרפואה ולהגיד את האמת אני כבר מעדיפה ללמוד בחול.
עדיף ללמוד בחול..
הדרישות בארץ מוגזמות
יש פה דרישות של חמש חמש, ממוצע בגרויות מעל 95 ופסיכומטרי מעל 730 וזה מטורף ולא שפוי ... המון הולכים ללמוד בחול כי התנאי קבלה הרבה יותר נורמאליים ושפויים ... אני רק ביא אבל גם מתכננת ללמוד רפואה ואני גם חושבת שאני אלמד בחול
בנוסף למה שאמרו מעליי, יש מכינות קדם אקדמיות שתעודת סיום שלהן מחליפה את התעודת בגרות כך שהרבה יותר קל להתקבל ללימודי רפואה, התנאים לכניסה הרבה יותר מקלים ויש גם מכינה למכינה כך שזה אולי יכול לעזור באופן משמעותי. מצרף קישר למכינה לדוגמה של האוניברסיטה העברית.