8 תשובות
פיצה ברור
שניצל בבגט.
שואל השאלה:
זה לא מוגזם אם אני אבקש המבורגר? כי כבר קנו לי לפני יומיים
זה לא מוגזם אם אני אבקש המבורגר? כי כבר קנו לי לפני יומיים
אנונימית
אני הייתי קונה פיצה hut עם הנגיסי מוצרלה בצדדים
לא זה לא מוגזם, בתיאבון :)
פיצה נראלי הכי מתאים
מה שהכי זול אבל משהו שאת גם אוהבת
מקדונלדס
באותו הנושא: