14 תשובות
בוגדים
חלק מהתכונות שלי
אנונימית
אח שלי
וואי שאלה יפה.
הייתי מעלימה את מה שלא עושה לי טוב.
הייתי מעלימה את מה שלא עושה לי טוב.
אז ככה:
טיילור ובן זיני
מחבלים
אמיר חצרוני
אנטישמים
בוגדים
מחלות
ערסים
פרחות
סטטיק ובן אל
וזהו נראלי
טיילור ובן זיני
מחבלים
אמיר חצרוני
אנטישמים
בוגדים
מחלות
ערסים
פרחות
סטטיק ובן אל
וזהו נראלי
מוות
אנונימית
את עצמי
אנסים
טיילור ובנזיני חזקק
את עצמי
מלחמות קללות ורעב
את סטיפס
את חוסר הביטחון שלי
הייתי מעלים את כדור הארץ מספיק טוב בשבילי.
באותו הנושא: