5 תשובות
למה לא?
הייתי יוצאת אבל זה לא בראש העדיפויות שלי
לא.
פחות
אנונימית
כן מה הבעיה ? יש אשכנזים פשוט הורסים וחמודים כמו כל העדות
אנונימית