30 תשובות
כל מה שכתבתה פה תגיד תגיד לו
אני אשמח עם תבוא לפרטי אולי אוכל לעזור יותר...
אולי הרגשות שלו עליך ממש חזקים מלא זמן וזה לגיטימי שהוא הוציא את זה עם אתה באמת אוהב אותו ואתה מוכן בשבילו לצאת מהארון אז תעשה את זה... לך על זה! על תשים על מי שצוחק אבל יש לזה השלכות לצאת מהארון בגיל כזה.. תנסה גם להבין אותו אני הכי בעד ואני הכי תומכת אני אשמח לעדכון ועוד יותר עם תפנה עלי בפרטי ואולי אצליח לגרום לך לחיוך או אפילו העזור זה בא בדברים הקטנים שהופכים את החיים שלנו לטובים ואולי הוא מה שיגרום לזה להיות טוב יותר בכל מיקרה בהצלחה ועם תרצה לפנות עלי בפרטי אני יותר מאשמח❤
אולי הרגשות שלו עליך ממש חזקים מלא זמן וזה לגיטימי שהוא הוציא את זה עם אתה באמת אוהב אותו ואתה מוכן בשבילו לצאת מהארון אז תעשה את זה... לך על זה! על תשים על מי שצוחק אבל יש לזה השלכות לצאת מהארון בגיל כזה.. תנסה גם להבין אותו אני הכי בעד ואני הכי תומכת אני אשמח לעדכון ועוד יותר עם תפנה עלי בפרטי ואולי אצליח לגרום לך לחיוך או אפילו העזור זה בא בדברים הקטנים שהופכים את החיים שלנו לטובים ואולי הוא מה שיגרום לזה להיות טוב יותר בכל מיקרה בהצלחה ועם תרצה לפנות עלי בפרטי אני יותר מאשמח❤
פשוט תגיד לו שאתה אוהב אותו רק בתור ידיד ולא מעבר לזה... אולי בסופו של דבר זה יעבור לו
אנונימית
איזה חמודים תקח את זה כמחמאה
אנונימי
קודם כל, אתה גיי? תחשוב על זה. אם לא אז תאמר לו את מה שרשמת, שאתה אוהב אותו בתור חבר, לא בתור בו זוג, אבל שאתה לא רוצה שהקשר שלכם לא ייפסק. אבל תחשוב על זה מה אתה חושב עלייך, אולי גם לך יש רגשות, ואם אתה יודע שבטוח לא.. אז לא.
אם אתה רוצה אתה יכול לבוא לפרטי אני תמיד אשמח לעזור לך.
אם אתה רוצה אתה יכול לבוא לפרטי אני תמיד אשמח לעזור לך.
תגיד לו שאתה מחבב אותו כידיד אבל זה לא צריך להפריע לקשר בניכם. תגיד לו שאתה לא רוצה ששום דבר ישתנה.
שואל השאלה:
אני לא גיי hydremoyen13
אני לא גיי hydremoyen13
אנונימי
אה או קיי. אז פשוט תאמר לו את מה שאתה חושב בצורה עדינה
קודם כל תדבר איתו... אולי הוא היה מאוד מבולבל באותו הרגע.
אני חושבת שזה לא בסדר שהשארת אותו לבד.
הוא בטח הרגיש ממש נבוך וגם ככה הוא היה בתקופה לא טובה.
אני חושבת שאתה צריך להפגש איתו ולהסביר לו בדיוק מה שאתה מרגיש.
הוא בטח הרגיש ממש נבוך וגם ככה הוא היה בתקופה לא טובה.
אני חושבת שאתה צריך להפגש איתו ולהסביר לו בדיוק מה שאתה מרגיש.
אם הוא התחיל לבכות וראית שהוא במצב רע זה ממש רע שעזבת אותו. הוא בעמו אמר שיש לו רק אותך, לא?
יכול להיות שעכשיו דירדרת את המצב שלו בהמון
יכול להיות שעכשיו דירדרת את המצב שלו בהמון
אנונימית
תראה חבל שברחת בדיוק שבא לדבר איתך וסיפר וגילה לך אתה בורח לו חבל שלא נשארת לחבק אותו ולהבין אותו הוא היה זקוק לך עזוב שאתה לא אוהב גברים תעודד אותו
חחח וואי וואי רק שהוא לא לקח את זה קשהה שברחת קודם כל תכתוב לו בבוואטסאפ שאתה רוצה לדבר איתו בהפסקה בהפסקה תגיד לו שהיית מופתע והכל ושאתה רוצה שתמשיכו להיות חברים טובים לא יותר מזה אם הוא לוקח את זה קשה תן לו להירגע לבד הוא כבר יבין.. ואחר כך תנסה להמשיך כרגיל הכל בסדר בסוף הכל חולף...ולא עשית שום דבר רע לילה טוב:-)
אנונימית
אה ואם אתה רוצה פשוט תעזור לו למצוא חברים או משהו לא יודעת... או לידידים שלך קיצור תמשיך כמו פעם ותנסה לשכוח מזה
אנונימית
לי קרה עם חברה הכי טובה שלי וניתקתי קשר בלי לחשוב פעמיים.
זאת היתה טעות! היתה לנו חברות כ"כ טובה אבל פשוט פחדתי מזה.
תדבר איתו תפתח הכל, הוא חבר טוב שלך אני מאמינה שדיברתם על דברים הרבה יותר מביכים.
לא כדאי לנתק קשרים וחברויות בגלל זה כי זה קורה להמוןן אנשים ואפשר לעבור את זה...
בהצלחה.
זאת היתה טעות! היתה לנו חברות כ"כ טובה אבל פשוט פחדתי מזה.
תדבר איתו תפתח הכל, הוא חבר טוב שלך אני מאמינה שדיברתם על דברים הרבה יותר מביכים.
לא כדאי לנתק קשרים וחברויות בגלל זה כי זה קורה להמוןן אנשים ואפשר לעבור את זה...
בהצלחה.
אני חושב שזה לגמרי מובן שברחת וגם אני הייתי בורח... זה לחץ סטרס הוא עשה משהו שלא יעשה בלי הסכמה או רשות כלשהי ממך. אני חושב שאתה צריך לתת לימים קצת להתקרר להגיד לואת הדברים ולשים אותם על השולחן אבל לא לפני שאתה רואה שהוא בסדר גמור לא עם נטיות אובדניות עכשיו או משהו כזה וגם תזכיר לו שדברים כאלה לא עושים .
ואוו .... מוזר .
זה באמת לא טוב כשברחת לו כשהוא היה במצוקה אבל גם אני במקומך לא הייתי יודעת איך להגיב לסיטואציה
ממש טלנובלה חח
אשכרה^
שואל השאלה:
אני מאמין שהוא יהיה בסדר
אני מאמין שהוא יהיה בסדר
אנונימי
שואל השאלה:
אני אתקשר אליו עוד מעט אעדכן בקרוב...
אני אתקשר אליו עוד מעט אעדכן בקרוב...
אנונימי
שואל השאלה:
טוב דיברתי איתו עכשיו הוא אמר לי שהוא ממש מצטער וזה לא התכוון לצאת ככה ופשוט הוא החזיק את זה הרבה זמן והוא היה חייב להוציא את זה
אמרתי לו שאני סולח לו והכל בסדר ושנדבר מחר בבוקר
טוב דיברתי איתו עכשיו הוא אמר לי שהוא ממש מצטער וזה לא התכוון לצאת ככה ופשוט הוא החזיק את זה הרבה זמן והוא היה חייב להוציא את זה
אמרתי לו שאני סולח לו והכל בסדר ושנדבר מחר בבוקר
אנונימי
אוו מסכן
מקווה שהקשר יחזור למה שהיה....
מקווה שהקשר יחזור למה שהיה....
^^ עם אתה רוצה אתה מוזמן לפרטי שלי לדבר איתי בכל נושא לעזרה אני פה
שואל השאלה:
הוא יחזור אל תדאגו
הוא יחזור אל תדאגו
אנונימי
עשית נכון שברחת
אנחנו חברה בריאה שאוכל בריא מדברת בריא וגם מתנהגת בריא גם בחדר המיטות מי שרצה להכניס שינויים בחברה צריך רשיון של תקינות השינויים מה זה ספארי או שוק הפשפשים?
זוגיות זה חיבור עם תוצאות לעתיד הקב"ה ברא אותנו יצריים זה לזו כדי שנביא צאצאים לעולם ולא כדי רק להתפרק
אם אדם מפרק את עצביו בדרך שהוא מכה מאן דהו אתם תסכימו ? לא אכ גם זה דומה
אנחנו חברה בריאה שאוכל בריא מדברת בריא וגם מתנהגת בריא גם בחדר המיטות מי שרצה להכניס שינויים בחברה צריך רשיון של תקינות השינויים מה זה ספארי או שוק הפשפשים?
זוגיות זה חיבור עם תוצאות לעתיד הקב"ה ברא אותנו יצריים זה לזו כדי שנביא צאצאים לעולם ולא כדי רק להתפרק
אם אדם מפרק את עצביו בדרך שהוא מכה מאן דהו אתם תסכימו ? לא אכ גם זה דומה
יפה שהתקשרת מקווה שלא יהרוס את הקשר. ;)
מה כל כך מפחדים מלהרוס קשר
קשר הוא אינטרס הבן אדם הרס אותו בהתנהגות הבוטה שלו הופכים דף ועוברים לקשר הבא זה לא קיר בטון
זוגות עם חמישה ילדים בעשרות שנים של קשר שוברים הכל
קשר הוא אינטרס הבן אדם הרס אותו בהתנהגות הבוטה שלו הופכים דף ועוברים לקשר הבא זה לא קיר בטון
זוגות עם חמישה ילדים בעשרות שנים של קשר שוברים הכל
תגיד לו איך אתה מרגיש