6 תשובות
כן צריך
אני לא חושב, אני זוכר שצילמו אותי במקום.
תביאי בכל מקרה.
כי זה ביומטרי הם מדפיסים תמונה שלך על התעודת זהות, הם לא באמת צריכים פספורט , הם מצלמים אותך מקדימה מהצדדים ואז הכרטיס מגיע בדואר.
תביאי בכל מקרה.
כי זה ביומטרי הם מדפיסים תמונה שלך על התעודת זהות, הם לא באמת צריכים פספורט , הם מצלמים אותך מקדימה מהצדדים ואז הכרטיס מגיע בדואר.
לא. אני צילמתי תמונות פספורט ובסוף לא היה צריך וצילמו אותי במקום
לא בביומטרי מצלמים במקום
רק פעם כשזה היה על כרטיס היו צריכים את זה כדי להדביק על הדף
עכשיו זה במחשב
רק פעם כשזה היה על כרטיס היו צריכים את זה כדי להדביק על הדף
עכשיו זה במחשב
לביומטרי מצלמים במקום, וסמכי עלי שקשה מאד להשיג ככה תמונה נורמלית חח
באותו הנושא: