7 תשובות
חח יש לי חבר
לא מחפשת, אם אמצא אז סבבה אבל אני לא ממהרת לשום מקום.
כן כי זה כיף לא להיות לבד
כרגע לא
מה זה חבר בגיל שלי? נשיקה בלחי בלחץ
כן
הייתי רןצה סמבוסק
הייתי רוצה סמבוסק