7 תשובות
לבנים יותר קל עם זה כי צריך גם המון כוח להרים דברים ולפעול מהר, הם יותר בנויים לזה.. בתור אחת שהייתה בקורס היה לי ממש קשה לעשות הכל ולתרגל, צריך ידיים חזקות
למה הרוב דתיים? נדמה לי שיש מצווה כזאת..
"כל המציל נפש אחת, הציל עולם ומלואו"
אנונימית
לפי מה שראיתי יש יותר בנות מבנים, כנראה בכל מרחב זה שונה.
אני מכירה דווקא יותר בנות ואפילו לא דתי אחד ממדא.. אני מניחה שזה תלוי במיקום שלך
אנונימית
אני יכול להעיד שבמד"א פגשתי המון אנשים ונשים וכל אחד ואחת מעדה שונה או מדת שונה ועם דעות שונות חילונים ודתיים יהודים מוסלמים ונוצרים, בדואים צ'רקסים, דרוזים והכל מהכל בקיצור.
ובכל הארץ המגזר שראיתי הכי הרבה במקרים הוא המגזר החרדי. מקרה אחד הכי קטן ועשרות כוננים עם ציוד על הגב ובידיים דרוכים ומוכנים לכל מקרה שלא יהיה. חובשים פרמדיקים ורופאים וזה מדהים וזה רק מראה שיש לנו ארץ נהדרת. שלא משנה מי אתה ומה אתה חושב לעצמך, ברגע שקורה משהו למישהו אתה תטפל בו ביחד עם אנשי צוות שהכי שונים ממך בעולם אבל בדיוק כמוך התאחדו למען מטרה אחת חשובה והיא הצלת חיים.
וכן יש המון מהמגזר הדתי לאומי והמגזר החרדי כי התורה מדברת המון על מעשים טובים ועל מצוות שבין אדם לחברו וגמילות חסדים ולהציל חיים זו מצווה גדולה מאוד וזה כיף אז למה לפספס את זה ?
דווקא אצלי יש יותר בנות מבנים. ובמשמרת שלי יש בכלל רק דתי אחד או שניים...
דתיים הם ציבור אלטרואיסטי
אנונימי