13 תשובות
כן, גם אם אין לך עם מי ללכת זה משהו שתזכור לטווח הארוך גם אם זה רע..
אנונימית
לך ברור
ללכת
ברור שללכתת
תלכי!!
שואל השאלה:
אני בן
אני בן
אנונימי
אם את רוצה > לכי, זו אחלה חוויה.
ללכת
ברור שכן
זאת החוויה הכי כיפית בעולם זה הפעם האחרונה שכל השכבה ביחד במסיבה ויש שבירת דיסטנס כזאת
זאת החוויה הכי כיפית בעולם זה הפעם האחרונה שכל השכבה ביחד במסיבה ויש שבירת דיסטנס כזאת
כןן זה כיף תלכו
ברור, זאת חוויה של פעם בחיים
אופסי אותה תשובה^
אופסי אותה תשובה^
כן,חוויה של פעם בחיים
כן זה מגניב
באותו הנושא: