13 תשובות
כן, גם אם אין לך עם מי ללכת זה משהו שתזכור לטווח הארוך גם אם זה רע..
אנונימית
לך ברור
ברור שללכתת
תלכי!!
שואל השאלה:
אני בן
אנונימי
אם את רוצה > לכי, זו אחלה חוויה.
ברור שכן
זאת החוויה הכי כיפית בעולם זה הפעם האחרונה שכל השכבה ביחד במסיבה ויש שבירת דיסטנס כזאת
כןן זה כיף תלכו
ברור, זאת חוויה של פעם בחיים
אופסי אותה תשובה^
כן,חוויה של פעם בחיים
ErO
כן זה מגניב