2 תשובות
בבית של אחד החברים, מועדון ישובי/בעיר שלכם
הכי טוב בבית של אחד מכם
וכל אחד יביא משהו
תביאו סופגניות שתיה קלה ספינג וכל מיני
תדליקו חנוכיה ביחד יהיה כיף