3 תשובות
אני די בטוחה שזאת לא מנהלת העמוד כתבה וזאת מישהי שלחה לה שתעלה את זה אבל אתה צודק שזה פוגע...
האמת שבנים ביישנים זה חמוד :)
זה פשוט מעצבן, הן מצד אחד פמניסטיות אבל אז הן אומרות דברים כאלה..
ואחר כך הבנות האלה מתפלאות שאומרים להן את אותו דבר..
שואל השאלה:
אני לא מכיר את העמוד וזה גם לא משנה לי, מי שזו לא תהיה נפגעתי ממנה מאוד
אנונימי