3 תשובות
אני די בטוחה שזאת לא מנהלת העמוד כתבה וזאת מישהי שלחה לה שתעלה את זה אבל אתה צודק שזה פוגע...
האמת שבנים ביישנים זה חמוד :)
האמת שבנים ביישנים זה חמוד :)
זה פשוט מעצבן, הן מצד אחד פמניסטיות אבל אז הן אומרות דברים כאלה..
ואחר כך הבנות האלה מתפלאות שאומרים להן את אותו דבר..
ואחר כך הבנות האלה מתפלאות שאומרים להן את אותו דבר..
שואל השאלה:
אני לא מכיר את העמוד וזה גם לא משנה לי, מי שזו לא תהיה נפגעתי ממנה מאוד
אני לא מכיר את העמוד וזה גם לא משנה לי, מי שזו לא תהיה נפגעתי ממנה מאוד
אנונימי
באותו הנושא: