6 תשובות
אני אותו דבר אבל אני בן
איתם הכי כיף לדבר
מעלה כל כך •!•
אני חושבת שזה לא תלוי בזה. לכל אחת מותר להיות ביישנית.
סבבה+
אנונימי
הכיי מעלה אני מת על בנות כאילוו! הם החיים שלי חח
באותו הנושא: