15 תשובות
כמה פעמים תשאל פה את אותה השאלה
היא סתם ביצ' .^
יהיה טוב תקופה שתעבור
יהיה טוב תקופה שתעבור
אף אחד פה לא יעזור לך ולא בגלל שהם לא יכולים אלא בגלל שתמצא סיבות ללמה זה לא ישתנה אז או שתשלים עם המצב ולא תעשה כלום או שתיקח את עצמך בידיים וותטפל בעצמך
חחח אני לא סתם כלבה יש סיבה ללמה כתבתי את זה
זו הסיבה שלך לא לרצות לקום מהמיטה?
יש אנשים חולי סרטן שמתמודדים כל יום עם הקרנות וכימו ועדיין קמים עם חיוך בבוקר , והם יודעים שרוב הסיכויים שהם לא יזכו באהבה או להגיע למצב כזה אפילו.
קח בבקשה דברים בפורפורציות, זה שאין ידידה או חברה לא אומר שהחיים בזבל, זה רק אומר שאתה לא מנסה מספיק או מנסה יותר מידי, או פשוט לא יוצא מספיק מהבית ומהמיטה בשביל להכיר אנשים חדשים.
"אף אחת בחיים לא תרצה אותי" אתה חי אבל, לך תהנה תצא תפתח את עצמך תרכוש תחביבים , תמצא חברים, תכיר אנשים כשזה יקרה זה יקרה, גם לי שנים לא היו ידידות, בשלב מסוים פשוט למדתי שאני משל עצמי ועם אני לא מאושר בחלקי אף אחד לא יהיה מאושר איתי.
יש אנשים חולי סרטן שמתמודדים כל יום עם הקרנות וכימו ועדיין קמים עם חיוך בבוקר , והם יודעים שרוב הסיכויים שהם לא יזכו באהבה או להגיע למצב כזה אפילו.
קח בבקשה דברים בפורפורציות, זה שאין ידידה או חברה לא אומר שהחיים בזבל, זה רק אומר שאתה לא מנסה מספיק או מנסה יותר מידי, או פשוט לא יוצא מספיק מהבית ומהמיטה בשביל להכיר אנשים חדשים.
"אף אחת בחיים לא תרצה אותי" אתה חי אבל, לך תהנה תצא תפתח את עצמך תרכוש תחביבים , תמצא חברים, תכיר אנשים כשזה יקרה זה יקרה, גם לי שנים לא היו ידידות, בשלב מסוים פשוט למדתי שאני משל עצמי ועם אני לא מאושר בחלקי אף אחד לא יהיה מאושר איתי.
שואל השאלה:
מה הקטע שיש לכן את אותו השם..?
מה הקטע שיש לכן את אותו השם..?
אנונימי
לקחה לי
שיהיה לך בהצלחה גם בי בגדה כלבה אחת והעפתי אותה
גם לי כואב
ברוך הבא לדיכאון
גם לי כואב
ברוך הבא לדיכאון
בן כמה אתה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבוגר.. 25
אני מבוגר.. 25
אנונימי
אני מכירה המון אנשים במצב הזה. אף פעם לא הכרתי מישהו שלא מסוגל לקום מהמיטה.. אם אתה מרגיש ככה אז אולי כדאי לך למצוא תחביבים או ללכת למקומות שאתה אוהב, מקומות שאפשר להתנדב בהם או אפילו להכיר חברים טובים. אולי חברים שלך יכולים להכיר לך ידידות או קשרים כלשהם. יש גם אתרי הכרויות באינטרנט שכל הבנות שם מחפשות מישהו ולא חסרים אתרים בחינם
תקשיב, שום דבר לא ישתנה אם אתה לא תחליט שאתה משנה את זה. אתה יכול לנסות כל דבר וזה לא יעבוד. כי זה כבר ניהיה הרגל שלך.
אם לא תשנה את הגישה שלך לחיים שם דבר לא יעזור לך. תאמין בעצמך. תשקיע בעצמך. תיראה טוב. תתמיד בכל דבר. תשאוף גבוה. אל תתלונן.
זה מה שבאמת יעזור לך בחיים וזה גם המפתח להצלחה
אם לא תשנה את הגישה שלך לחיים שם דבר לא יעזור לך. תאמין בעצמך. תשקיע בעצמך. תיראה טוב. תתמיד בכל דבר. תשאוף גבוה. אל תתלונן.
זה מה שבאמת יעזור לך בחיים וזה גם המפתח להצלחה
מרגישה אותו הדבר
יש מצב שהיית שואל הרבה כשהיה סטיפס למבוגרים?
אנונימית
אז אני יכולה לעודד אותך- אתה ממש לא מבוגר 25 זה צעיר ויש לך מלא סיכויים. ואני הרבה מעלייך ובמצב מתוסבך שבגלל זה אני לא פנויה לקשר ואני עוד בחורה שזה מלחיץ לפספס את הרכבת ושעון הזמן הולך ואוזל -בקשר להבאת ילדים לעולם ואני גם דתיה שזה יותר קשה למצוא בחור בגילי.. יש לך המון סיכויים. קום תצא לעולם. תהיה עם ביטחון ותתחיל למצוא אותה. אני בטוחה שאתה מדהים ואתה יכול בכיף להשיג בחורה טובה.
אנונימית
באותו הנושא: