4 תשובות
שהם סתומים וילדותיים ואנשים זבל שלא צריכים לחיות פה. סבבה שלא עשיתם צבא, אבל לצחוק על חייל? שנותן מעצמו ומקריב מעצמו כדי לשרת את המדינה? להגיד דברים ילדותיים כמו "אנחנו טיילנו בזמן שאתה היית תקוע בצבא"?
יותר נכון אתם נשארים ילדים קטנים וסתומים עם מנטליות של בני 13 בזמן שהחייל הזה עשה עם עצמו משהו והפך לגבר.
אנשים אוהבים לעשות סתם פרובוקציות.
לא צריך להתייחס למפגרים
סתם מפגרים
ובטוח גם שמאלנים
קיצור אנשים זבל
אחר כך כמעט בכל העבודות שרואים שהם לא עשו צבא זה יחזור אליהם
חח מאמין שכנראה קפצו איזה שניים שלוש ערסים לתוך הדיון והשתיקו אותם, לצערנו ככה מדינת ישראל נראית. אנשים יודעים לדפוק אחלה תגובה מנוסחת היטב אבל שמגיע רגע ההתמודדות כולם בורחים ומבקשים שיגוננו עליהם. זה מה שחצרוני לימד את כל האשכנזים המתפלצנים שאין להם כלום חוץ מכמה פיסות נייר בקיצור לא לקחת ללב.
באותו הנושא: