2 תשובות
יאללה לא נורא
תגשי למועד הבא ואני בטוחה שתעברי
בהצלחה ❤

אני אמורה לגשת השנה ואני דיי בטוחה שאני אצטרך מועד ב'. הכל בסדר זה באמת לא כזה נורא
ניגשים ולומדים עד שמצליחים העיקר לא לוותר לעולם