3 תשובות
לא עשיתי, אבל אמרו לי שזה כמו עקיצה של יתוש.
כמובן שזה יכאב כי זה פוגע בנימים ואני לא מבטיחה שלא ירד לך דמעה,
אבל זה שווה את זה לא? ואל תזוזי מהאקדח.
בהצלחה:)
בכל זאת עושים לך חור.. זה כואב..
זה ממש בקטנה.. תתחדשיי איזה יפה!