התחברות הרשמה

חניה בניצב זה בין שתי מכוניות?

5 בדצמבר 2018, 08:00
רכבחנייהרשיון נהיגהנהיגהמשולש    
תשובה אחת
אני חושב שבין 2 מכוניות זה חניה במקביל
כ
כשאתה מבולבל, זרת אל על! חזרתי
באותו הנושא:
עכשיו היה לי טסט עשיתי חניה בניצב והכל הכל טוב היה לי פנייה שמאל וישר פניתי ימינה בוחן אמר לי למה אתה פונה ימין אז אמרתי
שיעור 26 ועוד לא למדתי חנייה במקביל... נורמאלי? בניצב חניתי פעמיים שלוש בערך
חנייה במקביל קשה? (אוטומט) בניצב היה ממש סבבה
איזה חניה ביקשו מכם בטסט בניצב או במקביל?
בטסט עושים חניה במקביל או שבניצב ?
איך עושים חניה בניצב? אפשר הסבר?
מה הסיכוי שבטסט יביאו לי חניה בניצב? (לא למדתי אותה, רק במקביל)
היה לי טסט ראשון לא הצלחתי לעשןת חניה ובאתי מכביש דו סיטרי לדו סיטרי באתי לנתיב הלא נכון בגלל שהיה שם מכוניות חונות.
הסברים טובים על חניה בניצב ובמקביל?
איך עושים חניה בניצב?
איך עושים חניה בניצב?