5 תשובות
תמיד אפשר להשתפר
אנונימית
לא נורא, זה רק תחילת שנה עוד אפשר להשתפר, זה באמת רק עיניין של תרגול, ואם את צריכה עזרה אני פה
גמאני ככה . צ'יל הכל טוב
אחותי יש לי ילדים בכיתה 3 מתמטיקה עם 10 ניגשו לבגרות על 20 מה את מדברת מצבך מעולה
שואל השאלה:
חח לא באמת
יש חשבתי שאני סתומה
אנונימית