תשובה אחת
את יכולה לעבור, אבל חייבת אישור מההורים/אפטרופוס
יש המון פנימיות יוקרתיות ומוצלחת שהייתי ממליצה לך לנסות

הלוואי עלי.. הייתי ככ רוצה ללמוד בפנימייה !!
אני תמיד רוצה ולא עושה עם זה כלום ועד שממש עשיתי ובדקתי זה כבר היה מאוחר מידי והיית גדולה מידי

נצלי את זה שאת בת 15 ותבדקי כבר עכשיו על פנימיות שונות לשנה הבאה (יש המון המון טובות רק צריך לבדוק)




אלה אם רע לך בבית והמצב רע, וההורים לא יתנו אישור, את יכולה תמיד לפנות לרווחה או לשתף מורה וכך תעברי לפנימייה ללא אישור הורים (אבל אני לא בטוחה שזה יהיה באותה הרמה של האחרות...)