5 תשובות
הכל טוב בעזרת השם אנחנו איתך רק תיסעו לאט ותסתכלו טוב טוב על הכביש ויהיה בסדר בעזרת השם
תרגעי, תסעו לאט ובזהירות. אפשר לנהוג גם בתנאי שטח רדודים- מי שנוהג כנראה בעל ניסיון וכבר נהג בתנאים כאלה בעבר ויודע כיצד לנהוג ולהתנהל. לחץ לא יתרום בכלום. הכל יהיה בסדר
אני באיטליה, הכבישים כאן סופר צרים וירד היום *מבול*, והם היו חלקים והכל... ולא קרה כלום.
תהיי אופטימית, הכל בסדר.
תהיי אופטימית, הכל בסדר.
הכול בסדר, תירגעי אתם בעזרת ה' תגיעו מהר ותיסעו בזהירות
תגידי תפילת הדרך.
ותנסי להירגע , לחץ לא יעזור.
ותנסי להירגע , לחץ לא יעזור.
באותו הנושא: