9 תשובות
naive.
innocent אפשר גם אבל זה נשמע כאילו את אומרת שאת חפה מפשע ( שזה עוד תרגום למילה ) אז עדיף נאיב.
ולא כותבים a innocent
כותבים an*, כי יש i בתחילת המילה.
innocent אפשר גם אבל זה נשמע כאילו את אומרת שאת חפה מפשע ( שזה עוד תרגום למילה ) אז עדיף נאיב.
ולא כותבים a innocent
כותבים an*, כי יש i בתחילת המילה.
אנונימית
שואל השאלה:
תמימה בקטע שיכלו לנצל אותי
תמימה בקטע שיכלו לנצל אותי
אנונימית
שואל השאלה:
לפני המילה naive צריך a?
לפני המילה naive צריך a?
אנונימית
אני חושבת ש ולא צריך לפני המילה a naive
שואל השאלה:
אבל זאת מילת תואר
אבל זאת מילת תואר
אנונימית
אם את אומרת למשל
i was innocent - הייתי תמימה.
לא צריך a.
אבל אם תגידי
i was an innocent child - הייתי ילדה תמימה. אז כן צריך a במקרה הזה an.
נכון זו מילת תואר אבל זה לא שזה innocent what?. זה פשוט i was innocent אז אין צורך בa.
לא הסברתי טוב, מקווה שתביני בכל מקרה.
i was innocent - הייתי תמימה.
לא צריך a.
אבל אם תגידי
i was an innocent child - הייתי ילדה תמימה. אז כן צריך a במקרה הזה an.
נכון זו מילת תואר אבל זה לא שזה innocent what?. זה פשוט i was innocent אז אין צורך בa.
לא הסברתי טוב, מקווה שתביני בכל מקרה.
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל שזה בעבר אז לא צריך an?
בגלל שזה בעבר אז לא צריך an?
אנונימית
לא קשור.
את פשוט אומרת שם, הייתי תמימה.
אז לא צריך a.
הייתי ילדה תמימה כן צריך a/an.
לא משנה סיבכתי הכל, אני לא יודעת איך להסביר את זה.
את פשוט אומרת שם, הייתי תמימה.
אז לא צריך a.
הייתי ילדה תמימה כן צריך a/an.
לא משנה סיבכתי הכל, אני לא יודעת איך להסביר את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימית
באותו הנושא: