9 תשובות
naive.
innocent אפשר גם אבל זה נשמע כאילו את אומרת שאת חפה מפשע ( שזה עוד תרגום למילה ) אז עדיף נאיב.
ולא כותבים a innocent
כותבים an*, כי יש i בתחילת המילה.
אנונימית
שואל השאלה:
תמימה בקטע שיכלו לנצל אותי
אנונימית
שואל השאלה:
לפני המילה naive צריך a?
אנונימית
אני חושבת ש ולא צריך לפני המילה a naive
שואל השאלה:
אבל זאת מילת תואר
אנונימית
אם את אומרת למשל
i was innocent - הייתי תמימה.
לא צריך a.
אבל אם תגידי
i was an innocent child - הייתי ילדה תמימה. אז כן צריך a במקרה הזה an.
נכון זו מילת תואר אבל זה לא שזה innocent what?. זה פשוט i was innocent אז אין צורך בa.
לא הסברתי טוב, מקווה שתביני בכל מקרה.
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל שזה בעבר אז לא צריך an?
אנונימית
לא קשור.
את פשוט אומרת שם, הייתי תמימה.
אז לא צריך a.
הייתי ילדה תמימה כן צריך a/an.
לא משנה סיבכתי הכל, אני לא יודעת איך להסביר את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימית