התחברות הרשמה

זה מוזר שדי התלהבתי שאני בכיתה חדשה וכבר בערך 5 בנים מהכיתה שלחו לי הודעה? נראה לי אני היחידה שמתרגשת מדברים כאלה

אני פשוט ככ חסרת בטחון ואני חןשבת שכולם חושבים שאני מזעזעת ולא רוצים להכנס לקשר ידידותי איתי או כל דבר בסגנון
7 בדצמבר 2018, 19:19
הודעותשעמוםכיתה    
3 תשובות
לא מוזר...
M
Moonglow
גם אני הייתי מרגישה ככה אם זה היה קורה לי .
s
stavosh
זה ממש סבבה הכל טוב
S
Shorts
באותו הנושא:
זה מוזר שאני בכיתה יב
עד כמה זה מוזר שאני בת 19 ולא קוראת/ רואה חדשות?
זה מוזר שאני בכיתה ז' ויש לי קטע עם ילד בכיתה י'?
זה מוזר שאני בכיתה ט ועדיין לא התנשקתי?
זה מוזר שאני בכיתה ז' ויש לי קראש על מישהו בכיתה ח'?
האם זה מוזר שאני בכיתה יב ועוד מעט בת 18 ואף פעם לא היה לי חבר?
מוזר שאני מחכה לכיתה י (סוף שנה) ממש רק כדי שהכיתות יתחלפו?
זה יהיה מוזר להתחיל חוג חדש בכיתה יב?
מוזר שאני בת 15 (השנה יהיה לי יום הולדת 16) בכיתה ט?
זה מוזר שאני עושה גשר בשיניים בכיתה י'?
זה מוזר שאני נפגשת עם ילדה בכיתה ח שאני בכיתה י?