5 תשובות
עם חברים
תשימי מה שבא לך, זה לא פדיחה בשיט
לי היה פעם תמונה עם ידידה היה לי עם חברים זה ממש לא פאדיחה
לא פדיחה בכלל
M.C
למה שיהיה פאדיחה ? שימי מה שבא לך