התחברות
הרשמה
איך אני מכניסה את עצמי לחברים לעט ?
אני קצת חדשה אז אני לא ככ יודעת איך להשתמש פה בסטיפס
7 בדצמבר 2018, 23:07
חברים לעט
פרופיל
חבר לעט
3 תשובות
3 פסים צד ימין למעלה
זה יופיע לך
נ
נבוט בייבי
את צריכה עוד פרחים לעני על שאלות
x
xm1
שואל השאלה:
אני לא כולכך מבינה ):
S
Soviet Guy
באותו הנושא:
חברה שלי בפנימייה, היא בקושי אוכלת. פעם אחת ביום מכניסה משהו לפה. אני רוצה...
ני מלא פעמים עושה דברים שאני מתחרטת עליהם מכניסה את עצמי לסרטים איך להיפטר מזה?
מה יקרה אם אני מכניסה לעצמי דם של זאב?
שאני לובשת חולצה עם גינס ארוך אני מכניסה קצת מקדימה שישתלב כזה במכנס. ולא מכניסה הכל.זה סבבה?
זה סתם בראש שלי נכון ? אני מכניסה את עצמי לסרטים ?
אם אכלתי עוד פרוסה של פסטרמה בטעות לא להעניש את עצמי? די אני מרגישה רע על כל דבר קטן שאני מכניסה בנוסף לפה
אני לא יודעת איך להכיר מישהו/י... אני תמיד מכניסה את עצמי אוטומטית לפרינדזון, עצות?
מה דעתכם על זה שהציעו לחבר של מגי (ניקיטה) להיכנס בכניסה השניה לבית האח הגדול?
יכול להיות שהוא לא רוצה לדבר איתי או שאני מכניסה את עצמי לסתם לחץ ?
אני מרגישה שאני מכניסה את עצמי לדיכאון ולא יודעת איך לצאת מזה מה אפשר לעשות? (14)
יש לי במסך מחשב כניסת HDMI אחת ואני רוצה לחבר גם מחשב וגם פלייסטיישן, מה לעשות?