5 תשובות
שישנת יפה
כנראה שישנת פשוט שינה לא עמוקה
ישנת אבל מרוב שהיית עיפה נרדמת בלי להיזכר..
בקיצור נרדמת
בקיצור נרדמת
זה קורה לפעמים.. גם ליקרה פעם אחת שהלכתי לישון ב 4 וקמתי ב 10... יכול להיות שהשעות שינה פשוט הספיקו לגוף שלך..
אולי התעוררת הרבה פעמים, או שלא ישנת עמוק אז היית בין שינה לעירנות.. אני גם מכירה את זה:)
באותו הנושא: