התחברות הרשמה

איך הייתם מגדירים חברה שוויונית?

9 בדצמבר 2018, 13:32
דואר אלקטרוניהגדרותתכונותביטחון עצמימראה    
תשובה אחת
חברה שמקבלת את כולם ללא הבדל צבע ומין.
~
~FALLEN ANGEL~
באותו הנושא:
בנים, איך הייתם מגדירים מישהי "מכוערת"?
איך הייתם מגדירים את עצמכם במשפט אחד/ מילה אחת?!
איך הייתם מגדירים ב3 מילים את המשתמש האחרון שדיברתם איתו במסרים?
הייתם מגדירים את עצמכם כאנשים טובים או רעים?
איך הייתם מגדירים את הבנות של היום?
איך הייתם מגדירים את צבע העיניים שלי?
שמישהו אומר שהוא צריך זמן והוא לא בנוי לחברה, כמה זמן הייתם מגדירים את זה?
לדעתכם, עדיף לגזול מן החירות על מנת שהחברה תהיה יותר שוויונית או לגזול מן השוויון על מנת שתהיה יותר חירות לכל פרט בחברה?
איך הייתם מגדירים "חנונ/ית"?
למה לדעתכם יש אנשים שלא ירצו חברה שוויונית בישראל ?
איך הייתם מגדירים ילדה יפה (חיצונית!) נגיד תתארו איך תראה..