3 תשובות
בעזרת אי"ל (אגודה ישראלית לאפילפסיה) תמצאו ודאי תשובות. עדיף גם לפנות לרופא / ה שטיפל בילדות
AR5
אני ממליצה לבדוק היטב את העניין, יש לנו מכרים שבנם קיבל אפילפסיה במהלך הטירונות, עקב התייבשות ומאמץ יתר. הצבא לא לוקח אחריות על העניין וזורקים אותם מאחד לשני, כדי לא להיות מחויבים בתשלום פיצוי. אז לא להגיד "סמוך" כי אין על מי לסמוך אלא רק עליכם בתור הוריו שמבקשים את טובתו.
אם אתה מעוניין בפרטים נוספים תכתוב לי לפרטי.
הכתובת לשאלת שאלה כזו היא אך ורק רופא מומחה. רצוי כזה שמכיר את בנך.