7 תשובות
שאין לי כוח
שזה רע וזה לא כיף לי בכלל בכלל
מבאס לא נספקתי כלום
שוקלת מחר לביים את מחלת יום שלישי
"איזה כיף"
שאין לי מושג איך אתעורר
נוראית אני בדיכאון