2 תשובות
זה ככה בגלל שבבוקר אחנו יותר פעילים אז השומן נשרף אבל זה לא קשור לבוקר או לערב יש אנשים שעובדים בלילה אז עם אוכלים בלילה וזה משפיע אותו דבר זה תלאי מתי את יותר פעילה:)
בכללי לא מומלץ לאכול בערב ובלילה דברים כבדים כאלה כי הקלוריות לא נשרפות אחרכך בשינה והיו לך כאבי בטן, וגם לא מוצלץ לאכול מנת בשר בבוקר כי זה יכביד עליך במשך היום, את הבוקר תפתחי בחטיף אנרגיה טוסט או משהו כזה ובצהריים תוכלי לאכול מנת בשר:-) בתאבון ;-)