5 תשובות
שפתאום חותכים אותי או שאופנוע מפתיע אותי פתאום
אנונימית
וגם נהגי האופניים כמובן שלא יודעים חוקים
לא נותנים זכות קדימה כשצריך, לא מאותתים ופשוט עוברים נתיב או שעוקפים במהירות. בדרך כלל כשאני נמצא עם האופנוע, קרה ששברתי מראה של מישהו מרוב עצבים.. מישהו שהתחיל לשחק איתי כל מיני משחקים.. יש אנשים שאני אומר מי לעזאזל נתן להם רישיון.
אנונימי
שנוסעים לאט בנתיב שמאל, שפתאום קופצים נתיב משום מקום. ועוד ועוד לא חסר...
אנשים שנוהגים כאילו הכביש של אבא שלהם
באותו הנושא: