4 תשובות
אני במקומך הייתי הולכת לישון וקמה רעננה לאימון האישי.
בפעם האחרונה שחשבתי שאני סופרמן והלכתי לביהס על שעה שינה אחת, לא הצלחתי להרים אפילו משקולת והפסקתי את האימון אחרי חצי שעה. וגם שילמתי מחיר מלא (130, יקר רצח).
תחשבי את סדר העדיפויות שלך, או בית ספר עד שתיים ולוותר על האימון, או שתלכי לישון עכשיו ואחכ תקומי להתאמן.
אני אישית לא שמה את הלימודים במקום הראשון... קצת מטומטם מצדי, אבל אלו השיקולים שבחרתי.
בפעם האחרונה שחשבתי שאני סופרמן והלכתי לביהס על שעה שינה אחת, לא הצלחתי להרים אפילו משקולת והפסקתי את האימון אחרי חצי שעה. וגם שילמתי מחיר מלא (130, יקר רצח).
תחשבי את סדר העדיפויות שלך, או בית ספר עד שתיים ולוותר על האימון, או שתלכי לישון עכשיו ואחכ תקומי להתאמן.
אני אישית לא שמה את הלימודים במקום הראשון... קצת מטומטם מצדי, אבל אלו השיקולים שבחרתי.
שואל השאלה:
חח תודה שענית (:
הקטע שאני בכיתה יא ואני חושבת שהחסרתי הרבה, למרות שלא מעירים לי כמו לכל התלמידים, אולי כי אני שקטה.. כולה פעם אחת המורה שאלה למה לא באתי.. ואיואי נראה לי היא כעסה. אבל על השאר כועסים ממש ועליי בקושי. וזב לא שהציונים שלי מעולים כדי שהם לא יכעסו וירפרפו, הם סבבה כזה..
בקיצור, זה שלא ישנתי כל הלילה אמור ממש להפריע לי לדעתך? חברות שלי כל היום יורדות עלי על זה שאני לא מגיעה כאילו הן נוזפות בי כאילו הן אמא שלי-.- לא יודעת מה הן רוצות
ואו איזו חפירה חחח קיצר מה לעשות אוף לא בא לי שיכעסו עליי בביהס וזה , אם אגיד תאמת פחות אכפת לי ממנות, אבל אכפת לי מה יחשבו
חח תודה שענית (:
הקטע שאני בכיתה יא ואני חושבת שהחסרתי הרבה, למרות שלא מעירים לי כמו לכל התלמידים, אולי כי אני שקטה.. כולה פעם אחת המורה שאלה למה לא באתי.. ואיואי נראה לי היא כעסה. אבל על השאר כועסים ממש ועליי בקושי. וזב לא שהציונים שלי מעולים כדי שהם לא יכעסו וירפרפו, הם סבבה כזה..
בקיצור, זה שלא ישנתי כל הלילה אמור ממש להפריע לי לדעתך? חברות שלי כל היום יורדות עלי על זה שאני לא מגיעה כאילו הן נוזפות בי כאילו הן אמא שלי-.- לא יודעת מה הן רוצות
ואו איזו חפירה חחח קיצר מה לעשות אוף לא בא לי שיכעסו עליי בביהס וזה , אם אגיד תאמת פחות אכפת לי ממנות, אבל אכפת לי מה יחשבו
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה מה זה רשמתי פה מגילת אסתר חחח
ולתגובה השנייה- קצת הרגעת אותי בקטע של לחשוש לא להגיע, כי באמת אני מפחדת על איך האימון יהיה.. ועל מה שיחשבו בביהס ויגידו המורות.
אבל אני לא יודעת אם אני במצב, היה חופש ארוך.. והשעות שינה הץבלבלו .. צה אני אגיד למורנ גם..
אמאלה מה זה רשמתי פה מגילת אסתר חחח
ולתגובה השנייה- קצת הרגעת אותי בקטע של לחשוש לא להגיע, כי באמת אני מפחדת על איך האימון יהיה.. ועל מה שיחשבו בביהס ויגידו המורות.
אבל אני לא יודעת אם אני במצב, היה חופש ארוך.. והשעות שינה הץבלבלו .. צה אני אגיד למורנ גם..
אנונימית
להפריע באימון?
מאוד
השרירים שלך זקוקים להמון אנרגיה בשביל לפעול, באימון הם עובדים חזק והעומס עליהם כבד.
אם את לא ישנה מינימום 5 שעות לפני אימון עדיף לך לבטל אותו.
לגבי ביה"ס, חיסורים זה באמת בולשיט.. כבר מתחילת התיכון כל הצוות רודף אחריי שאגיע באופן סדיר ללימודים וזה לא הולך להם כל כך, ועדיין הכל בסדר ואני מוציאה בגרות כמו שצריך
והחברות שלך - שילכו קיבינימט, חיים שלך והחלטות שלך. למזלי רוב החברות שלי פשוט צוחקות עליי ולא מציקות יותר מדי חח
מאוד
השרירים שלך זקוקים להמון אנרגיה בשביל לפעול, באימון הם עובדים חזק והעומס עליהם כבד.
אם את לא ישנה מינימום 5 שעות לפני אימון עדיף לך לבטל אותו.
לגבי ביה"ס, חיסורים זה באמת בולשיט.. כבר מתחילת התיכון כל הצוות רודף אחריי שאגיע באופן סדיר ללימודים וזה לא הולך להם כל כך, ועדיין הכל בסדר ואני מוציאה בגרות כמו שצריך
והחברות שלך - שילכו קיבינימט, חיים שלך והחלטות שלך. למזלי רוב החברות שלי פשוט צוחקות עליי ולא מציקות יותר מדי חח
באותו הנושא: