2 תשובות
לא כל כך אכפת לי אבל יש כאלה שכן אכפת להם
רבים.
לא בהכרח בגלל עניין ההפליה אלא דווקא מפני שזה כמו שכתבת-נותן יחס יותר אישי, ואותי זה סוג של מרתיע.
לא בהכרח בגלל עניין ההפליה אלא דווקא מפני שזה כמו שכתבת-נותן יחס יותר אישי, ואותי זה סוג של מרתיע.
באותו הנושא: