5 תשובות
לפי מה שאני יודעת זה אמור להיות הפוך.
יש יותר סיכוי להקיא אם לא אוכלים משהו לפניי ( חתיכת לחם או משהו )
ואם אוכלים אז הסיכוי להקיא הוא פחות גדול .
אני חושבת שככה זה ( לפחות אצלי אם אני לא אוכלת אני מקיאה את הנשמה ואם אני אוכלת חתיכת לחם לפני אני לא מקיאה בגלל)
שואל השאלה:
זה היה המצב
למה זה ..?
אנונימית
הקאת בגלל שלא אכלת או בגלל שאכלת? לא הבנתי
שואל השאלה:
במקרה ששתיתי ולא אכלתי כלום לפניי אז הקאתי והתנהגתי כמו מחורפנת.
אבל בפעם הקודמת אני שתיתי הרבה יותר ולא הקאתי או השתגעתי .. וכן אכלתי לפניי .
אנונימית
כשאת שותה אלכוהול הוא נספג לך בגוף.
אם תאכלי לפני שאת שותה האוכל יצור מעין ריפוד בקיבה שלך שיגרום לאלכוהול להספג לאט יותר ולהשפיע עליך בצורה מתונה.
אם תשתי על בטן ריקה האלכוהול יספג הרבה יותר מהר וישפיע הרבה יותר חזק, ובסופו של דבר את כנראה תקיאי.
באותו הנושא: