8 תשובות
אם יש לך תחושה שהיד שלך נרדמה הרבה זמן תלכי לבדוק את זה, שחס וחלילה לא יהיה לך נמק. (לא נראה לי שזה כל כך אפשרי )
אנונימי
את לא צריכה לעשוות כלום, רק להוריד תגומיה, ולא להחזיר אותה שוב.
תוך כמה זמן זה יעלם (;
כנראה עצרת לך את הזרימה של הדם, זה יעבור לבד, אל תדאגי.. ותשתדלי שזה לא יקרה שוב.
זה הפריע לזרימת הדם.
אבל אם היא ממש נפוחה שימי קרח.
בת'כלס זה עובר לבד. עניין של שעה - שעה וחצי.
יעבור לבד אין מה לדאוג
זה בגלל שהגומיה הפריעה לזרימה התקינה של הדם.
אין מה לעשות, תני ליד לנוח. מקסימום תעסי את האיזור בעדינות. עם הזמן הנפיחות תרד.
במקרה שח"ו הנפיחות לא תיעלם לאורך זמן תיוועצי ברופא המשפחה והוא ייראה אם יש צורך בצילום
הגומיה לחצה על היד והפריעה לזרימת הדם לכף היד.
תורידי את הגומייה ואל תעשי את זה שוב זה יכול להיות מסוכן.
חח חח קרה לי
חברות שלי חשבו שיש לי נטייה אובדנית
אל תידאגי זה יעבור לבד xdd