11 תשובות
כן גם אני ככה
זה רוב הארץ ככה
זה טוב אבל אני הייתי משתדלת לנסות לעלות ל 4 מתמטיקה
אנונימית
כן
כן
גם אני ככה
נראה לי שרוב האנשים עושים 5 אנגלית כי זה לא רמה ממש גבוהה של אנגלית.
כן גם אני 5 אנגלית ו-3 מתמטיקה
הכל טוב מתמטיקה זה לא הדבר היחיד שאתה צריך להתמקד בו בחיים
לא אין לך עתיד
אנונימית
או שאולי לא כולם רואים את העתיד שלהם במקצוע שקשור למתמטיקה, חשבת על זה? ^
כן גם אני ככה
אנונימית