41 תשובות
כל דבר. פאקינג קפוא. גשם. די.
אנונימית
שהחדר שלי הוא חדר עם שני קירות חיצוניים והכי קר בחורף והכי חם בקיץ כוסאמק
לצאת מהשמיכה בבוקר
כלום לא רע בחורף.
אנונימית
שאנשים מתלוננים שקפוא וסוגרים חלון/מדליקים מזגן על חימום.
הכאב גרון שלא עובר עד סוף החורף, שלאחותך נעים והיא מפעילה מזגן ואת רועדת מקור
גשם ספציפית בסופש
לחיות
לי יש מחמם אסלה חח
אנונימי
לבעלי המשקפיים שבנינו:
הצורך הבלתי פוסק בוישרים למשקפיים כי אין יותר כוח לנגב אותם כל הזמן
הצורך הבלתי פוסק בוישרים למשקפיים כי אין יותר כוח לנגב אותם כל הזמן
שהוא נגמר
כשמישהו שעומד מאחוריך עושה לך אפצ'י על העורף
"מאיפה הקואט?" וואי לא יכולה לשמוע את זה
המים הקפואים במקלחת
ובדיוק שכל השיער
מלא בשמפו
ובדיוק שכל השיער
מלא בשמפו
שזה חא באמת חורף בישראל
שאני רוצה ללכת לאוטובוס חזרה מבית ספר אבל יש מלאא גשם ואני נכנסת לאוטובוס סחוטה
יובש בידיים מהקור.
שהאצבעות קופאות מקור גם עם גרבים ונעלים.
שהאצבעות קופאות מקור גם עם גרבים ונעלים.
להיות שיכור ולהרגיש שחם לך, להמשיך את הלילה בחוץ עם קצר ולקום יום למחרת מקורר פיזדיץ
גרביים שנרטבות
שאני הולך בחוץ בלי מטריה
גשם וקפוא.
קודם כל שיש חיות שסובלות ברחוב, ו2 לצאת מהמיטה בבוקר ושהכל מלטכלך בוץ בחוץ וקר ושיש מעט שעות אור ... קיצר הכל מעצבן בחורף
המלחמה של להוריד בגדים כדי להיכנס להתקלח.
שלא מצליחים להקליד
הכי קשה זה לקום מהמיטה, ובגלל זה רוב ההעדרויות שלי בזמן האחרון חח
להיתלבש לא יפה קר ממש בידיים כועב
אין בנות עם מיני
אנונימי
ככ אסלה קפואה
שקמים בבוקר ופשוט קפוא
להתרטב בגשם ! קל וחומר השיער!!
שהבגדים נראים מוזנחים אחרי גשם ..
שקר ככ באף ואין מה לעשות עם זה
וכשלא קר בשום מקום חוץ מברגליים
וכשלא קר בשום מקום חוץ מברגליים
להוריד פיג'מה בבוקר ולהשים ג'ינס בבוקר
אנונימית
השיער מכוערר
הכל עצובב
קרר
נרטבים כמו כלב מסכן
הכל עצובב
קרר
נרטבים כמו כלב מסכן
שיורד מבול
אתה עם נעליי ספורט ואז הדרוכים נפתחים
אתה עם נעליי ספורט ואז הדרוכים נפתחים
שאתה עם משקפיים.
שאין פה חורף
שזה לא קיץ
לצאת מהמיטה בבוקר, השיניים שלי אשכרה נוקשות.
שעד שאתה צריך לצאת ברגל לאנשהו ומרגיש כאילו יש לך חיים- יורד גשם.
האסלה הקרה. לבנות זה עוד יותר קשה כי גם כדי לקחת פישה קטן צריך להתיישב והתחת שלי הופך לגוש קרח
הרוח שפורעת את השיער
מים קרים במקלחת. לא יכולה להתמודד עם זה, מעבר לכוחותיי
היובש בפרקי האצבעות
הבוקר שמתחיל בגשם וקור שגורם לך ללבוש מעיל, אבל ככל שהזמן עובר עד עשר כבר שמש בחוץ ואז אתה סתם מפגר שמסתובב עם מעיל פוך תלוי על הזרוע
השמש ששוקעת מוקדם וגורמת לך להיות עייף כבר בחמש
האצבעות הקפואות.
שעד שאתה צריך לצאת ברגל לאנשהו ומרגיש כאילו יש לך חיים- יורד גשם.
האסלה הקרה. לבנות זה עוד יותר קשה כי גם כדי לקחת פישה קטן צריך להתיישב והתחת שלי הופך לגוש קרח
הרוח שפורעת את השיער
מים קרים במקלחת. לא יכולה להתמודד עם זה, מעבר לכוחותיי
היובש בפרקי האצבעות
הבוקר שמתחיל בגשם וקור שגורם לך ללבוש מעיל, אבל ככל שהזמן עובר עד עשר כבר שמש בחוץ ואז אתה סתם מפגר שמסתובב עם מעיל פוך תלוי על הזרוע
השמש ששוקעת מוקדם וגורמת לך להיות עייף כבר בחמש
האצבעות הקפואות.
קפוא הביצים
הכל רע בחורף