התחברות
הרשמה
אני בית פרטי והולכים לבנות כמה ביניינים כל אחד 18 קומות, אם אנחנו נרצה למכור את הבית בזמן שיבנו נראה לכם שמישהו יקנה?
אנחנו באזור ממש מבוקש
12 בדצמבר 2018, 18:33
בית
שכנים
בנייה
חוקים
דירות
תשובה אחת
כן
Black smoke
באותו הנושא:
למה בשיא הקיץ הפועלי ביניין עדיין לובשים ארוך?
כותבים ביניין או בניין?
למה שחורים הולכים עם שחורות ולבנים הולכים עם לבנות זה נדיר שראיתי את שני הצבעים ביחד (נגיד אישה שחורה וגבר לבן)
כדאי לראות עכשיו סרט עם המשפחה, או להתחיל להתכונן למבחן בלשון מחר על ביניינים, ואני לא יודעת שום דבר בביניינים?
שלום. אני נמצאת כרגע בבניין שסובבים אותו המון ביניינים
איך אומרים ביניין או בניין?
איזה ביניין זה נתרת ואיזה ביניין זה מסגלות (מהמילה הסתגל)?
תנו לי בבקשה שמות של חנוניות *בנות* (שם פרטי ומשפחה) אבל שישמעו מציאותיים..
קיבלתי 100 במתכונת שנייה במתמטיקה כי מתכונת ראשונה קיבלתי 60.. (ממש קשה לי) ועכשיו כשאני עפ מורה פרטי הכל הולך מצויין
אני בת 16 וחבר שלי 18 אנחנו חוגגים שנתיים ביחד והולכים לסרט.
תגידו מישהו יודע איפה יש ביניינים או בתים נטושים *בבת ים*? ואל תתחילו להגיד לי שזה לא טוב.