4 תשובות
תלכי
אני לא בעד ללכת לטיולים מבית ספר
אני הייתי נשארת
אם יש לך מלא חברים ואתם שכבה זורמת כזאתי ומצחיקה לכי
תלכי
זה חשוב
זה לא איזה טיול שלח מעפן ששמים אותך באיזה פארק מעפן לחפש צמחים .
זה טיול חשוב
אנונימית
אם את לא רוצה להתעורר מוקדם, אל תלכי. לדעתי אם תלכי עם החברות\חברים שלך זה יעורר אותך.
אנונימית