התחברות
הרשמה
התה בטעם וניל של וייסוצקי טעים?
12 בדצמבר 2018, 23:34
תה
טעמים
וניל
2 תשובות
וואוו איכ זה נשמע אפילו לא טעים
לא ידעתי שלמשפט יכול להיות טעם
-
-_-ונוס הדיכאונית-_-
לא, ממש ממש לא
May | מֵיְי
באותו הנושא:
מניסיון לדעתכם קוקה קולה בטעם וניל טעים?
מי שטעם את החלב סויה של תנובה, איזה יותר טעים- המועשר או הוניל?
איזה כריות יותר טעים? וניל או נוגט
מתכון לגלידת וניל - מחפש מתכון להכנת גלידה בטעם וניל ללא מכונת גלידה.
ציפוי וניל לעוגות - למישהו יש מתכון לציפוי בטעם וניל לעוגה?
אני עכשיו בחנות הדוריטוסים בטעם טקסס גריל וטאקו מקסיקני טעימים? והצ'יטוס דולפינים בטעם גבינה טעים?
אני רוצה להכין קצפת בטעם שוקולד, אבל יש לי רק פודינג וניל בבית. לדעתכם זה יצא טעים אם אוסיף לפודינג וניל קקאו?
מה יותר טעים שוקולד בטעם כבר או כבד בטעם שוקולד
קניית תמצית וניל אמיתית - מאיפה משיגים תמצית וניל אמיתית ( לא בטעם!) איכותית באיזור יהוד או קריית אונו?
קולה וניל זה טעים?
מישהו טעם וודקה ואן גוך בטעם אספרסו, זה טעים?