7 תשובות
יש לי ספר 500 דפים וזה לא 1%
על כמות החומר שיש לבגרויות.
זה לא נגמר.
זה לא נגמר.
המורים, שיתיחסו בכבוד לתלמידים כי זה לא תמיד קורה.
שירגעו עם שיעורי הבית.
וימצאו פתרון אחר למבחנים.
שירגעו עם שיעורי הבית.
וימצאו פתרון אחר למבחנים.
שואל השאלה:
לדעתי הבגרויות זה הדבר הכי מיותר בעולם! הם אומרים שהציונים זה לא מה שחשוב בחיים ואחרי זה אתה הולך לחפש עבודה ולא מקבלים אותך בגלל שאין לך תעודה של 5 יחל
לדעתי הבגרויות זה הדבר הכי מיותר בעולם! הם אומרים שהציונים זה לא מה שחשוב בחיים ואחרי זה אתה הולך לחפש עבודה ולא מקבלים אותך בגלל שאין לך תעודה של 5 יחל
אנונימית
שיתחילו את הלימודים יותר מאוחר!
מזה לקום ב-6:00 בבוקר!?
רציני
מזה לקום ב-6:00 בבוקר!?
רציני
אנונימית
*שיפסיקו למתג ולמיין ילדים עפי היכולת שלהם באנגלית ומתמטיקה בעיקר ועל התכנית הזאת של 5 יחל , דפוקה ולא תורמת בש*ט הדבר היחיד שהיא עושה זה מורידה בטחון עצמי וגורמת לתלמידים לחשוב שאן להם עתיד.
להוריד את הערכות חלופיות , חרטה שלוקחת את כל הזמן החופשי המצומצם שיש לי אחרי שאני חוזרת הביתה . ובכלל להוריד את הכמויות המטורפות של החומר , אנחנו לא מכונות שיכולת ללמוד 3 ספרים בעפ לבגרות או ללמוד מיליון נוסחאות .
להוריד את הערכות חלופיות , חרטה שלוקחת את כל הזמן החופשי המצומצם שיש לי אחרי שאני חוזרת הביתה . ובכלל להוריד את הכמויות המטורפות של החומר , אנחנו לא מכונות שיכולת ללמוד 3 ספרים בעפ לבגרות או ללמוד מיליון נוסחאות .
המורים,שיתיחסו בכבוד לתלמידים.
זה אף פעם לא קורה
זה אף פעם לא קורה