7 תשובות
יש לי ספר 500 דפים וזה לא 1%
על כמות החומר שיש לבגרויות.
זה לא נגמר.
המורים, שיתיחסו בכבוד לתלמידים כי זה לא תמיד קורה.
שירגעו עם שיעורי הבית.
וימצאו פתרון אחר למבחנים.
שואל השאלה:
לדעתי הבגרויות זה הדבר הכי מיותר בעולם! הם אומרים שהציונים זה לא מה שחשוב בחיים ואחרי זה אתה הולך לחפש עבודה ולא מקבלים אותך בגלל שאין לך תעודה של 5 יחל
אנונימית
שיתחילו את הלימודים יותר מאוחר!
מזה לקום ב-6:00 בבוקר!?
רציני
אנונימית
*שיפסיקו למתג ולמיין ילדים עפי היכולת שלהם באנגלית ומתמטיקה בעיקר ועל התכנית הזאת של 5 יחל , דפוקה ולא תורמת בש*ט הדבר היחיד שהיא עושה זה מורידה בטחון עצמי וגורמת לתלמידים לחשוב שאן להם עתיד.
להוריד את הערכות חלופיות , חרטה שלוקחת את כל הזמן החופשי המצומצם שיש לי אחרי שאני חוזרת הביתה . ובכלל להוריד את הכמויות המטורפות של החומר , אנחנו לא מכונות שיכולת ללמוד 3 ספרים בעפ לבגרות או ללמוד מיליון נוסחאות .
המורים,שיתיחסו בכבוד לתלמידים.
זה אף פעם לא קורה