6 תשובות
חחח גם אני בן אדם ישיר
דווקא יש כאלה שזה מעלה להם ויש כאלה שזה מוריד
מוריד, לפעמים יש דברים שאפשר לשמור לעצמך, לא מתכוונת ללהיות צבוע אבל אתה גם לא חייב לתת ביקורת על כולם
אנונימית
יכול להיות טוב אבל צריך לפעמים טאקט זה תלוי אם אתה יודע להחזיק גם דברים שלא צריך להגיד
אנונימי
כן. בעיניי.. ישירות פוגעת באנשים הרבה מאוד פעמים
תלוי.לפעמים יש דברים שלא תמיד צריך לומר אבל בכללי זה לא אמור להוריד,עדיף להגיד את האמת בפרצוף מאשר להיות צבוע וכל הכבוד לך על זה,לא כולם ישירים כמוך
Q_e
מעלה אבל אל תגיד לי משהו בפומבי זה מביך